Trupuri Fizice sau Trupuri de Lumină





Ușa se deschide fără nici un scârțâit. Imaginile din Inima mea și ceea ce văd devin una. În fața mea se află vatra văruită proaspăt și ceaunul în care îmi amintesc că fierbeam ierburi de leac. În dreapta este cămara în care dormeam. Patul este învelit cu o cergă groasă pe care doar privind-o o simți ca fiind o chemare la odihna Trupului și a Minții. Pe jos este o uriașă blană de urs. Îmi amintesc perfect momentul când, în asfințit, s-a apropiat de casă o ursoaică uriașă însoțită de trei pui. Ursoaica era rănită de moarte. S-a așezat la câțiva pași de mine și m-a privit rugător. M-am apropiat de ea și privindu-i rana adâncă mi-am dat seama că nu mai puteam să fac nimic pentru a-i salva Viața. Știa și ea că va pleca foarte curând. I-am șoptit în Inimă că voi avea grijă de puii ei până ce aceștia vor decide că se pot descurca singuri în pădure. Ursoaica mi-a mulțumit în Inimă, a închis ochii și a plecat către Stele. Puii ei au stat pe lângă casa noastră doi ani încheiați, apoi au plecat și de atunci nu i-am mai văzut. Când au revenit erau deja urși tineri și puternici și se hrăneau cu ce le oferea pădurea. Doar seara sau când erau prin preajmă haite de lupi flămânzi veneau lângă casă și uneori se adăposteau într-un șopru a cărei ușă am lăsat-o deschisă pentru ca ei să poată intra și să se poată adăposti la fel ca într-un soi de bârlog. Am păstrat blana acelei ursoaice și am uscat-o la Soare. Trupul i l-am încredințat focului pentru a nu atrage în jurul casei jivine care se hrănesc cu hoituri. Comunicarea în Inimă pe care am avut-o cu acea Mamă-Urs, a fost primul Semn pe care l-am primit din Nevăzut și prin care am înțeles că putem comunica în mod nemijlocit cu fiecare Ființă din Văzut și din Nevăzut, din apropierea noastră sau de oriunde altundeva din Uni-Vers, fără să folosim cuvintele ca atare, ca Vibrație în registrul perceptibil Urechilor Trupului nostru ci Frecvența profundă a acestora sau mai bine rostit, semnificația Vibrației acestora, audibilă de Inima oricărei alte Ființe, înțelegând prin Inimă, Ființa Sălășluitoare în felurite forme de Manifestare ale acelei Ființe, fie acelea Trupuri Fizice sau Trupuri de Lumină.

Fragment: „Pientra - vol. I - Ritualul Cununii”

Comentarii

Cele mai citite articole:

Cu sau fără noi..

Vezi-ți de treaba ta!

Disciplina Interioară