Steaua lui THOTH





„- Părinte Drag, Înțelepții Pustnici m-au îndrumat în Inimă să cercetez Astrul ce îți poartă Numele. Te rog, îndrumă-mă! Cum îl pot afla?
- Dhyanna, Fiica mea Iubită, nu Steaua poartă numele meu, ci eu port Numele dat de oameni acelei Stele. Acel Astru, mai Strălucitor decât toate cele aflate pe Boltă, se află pretutindeni în Galaxie și în fiecare dintre Galaxiile Uni-Versului, în Infinitul Cosmos. Acea Alcătuire este cu mult mai mult decât un Astru, este mult mai Strălucitoare decât o Stea, mult mai Strălucitoare decât o Zeiță ce a primit Veșmântul de Foc Viu și Veșnic al unei Stele, este cu mult mai Strălucitoare decât cel mai Strălucitor Zeu aflat într-un Veșmânt de Stea. Acel Astru este Templul Etern în care sălășluiește Creatorul, Alcătuitorul, Zămislitorul, Cel din a cărui Iubire s-a înfăptuit Infinitul Uni-Vers cu tot ce este văzut și cunoscut și cu tot ce este nevăzut și necunoscut.
- Tată Drag, cum pot păși în Templul Etern?
- Fiica mea, Calea către Templul Etern în care sălășluiește Adevărul Absolut, începe din Inima ta, din Inima fiecărei Ființe Înveșmântate în Trup ce a ales Calea Cunoașterii Adevărului și a Ființării în Adevărul Etern.
- De ce i s-a dat acestui Astru-Templu, Numele tău? …”

Fragment: Călăreţii de Smarald (Dhyanna, Prinţesa Dacă - vol. III) 

Foto:  https://pixabay.com/

Comentarii

Cele mai citite articole:

Cu sau fără noi..

Vezi-ți de treaba ta!

Disciplina Interioară