Beithys, Fecioara Luptătoare



„- Nu te-aș fi recunoscut niciodată!
- M-am schimbat, așa este. M-am schimbat mult. Trupul meu a devenit mare și puternic. Nu mai sunt de mult Copila firavă pe care o știai tu. Calea Fecioarei Luptătoare îți întărește Trupul și Mintea. Brațul îți crește puternic și sigur. Privirea îți devine aprigă, asemeni privirii Harpiei. Trupul învață să îndure durerea, gerul, viscolul, arșița și furtuna. Mintea ta învață să se ridice deasupra Vieții și a morții. O Fecioară Luptătoare nu este vreo slăbănoagă, nu are picioarele și brațele ca vreascurile, nu arată ca o mâță plouată, nu are privirea pierită, nu se scâncește și nu se miaună, ci este asemeni unei aprige tigroaice, ce cu mare greutate poate fi încolțită și răpusă, așa că... iată-ne din nou împreună! Sunt teafără, puternică și încrezătoare, așa cum n-am fost încă până acum.
- Eu am ales Calea Ucenicului...”

Fragment din trilogia OLMA



Foto: https://pixabay.com

Comentarii

Cele mai citite articole:

Cu sau fără noi..

Vezi-ți de treaba ta!

Disciplina Interioară